מיתוג מקרטון

שיווק זה נושא עליו נכתבו הררי מילים וכנראה עוד ייכתבו. מיתוג המוצר ו/או החברה זה תחום בפני עצמו וגם הוא מגלם בתוכו עוצמות שלנו כצרכנים, קשה מאוד להעריך. מיתוג זהו אחד הנושאים הנחקרים ביותר בתחום השיווק והמכירות, כאשר זה מכבר הבינו אנשי השיווק שלגורמים מנטלים השפעה מכרעת על מיתוגו של המוצר.

בסופו של דבר הכל רגשי

התברר שאם בוחנים מותג הנתפס כאמין, אז הוא הצליח לגעת ולפגוש את בני האדם בחוויות רגשיות בסיסיות, כאלה שרוב בני האדם לא מודעים אליהם בדרך כלל – חוויות מהבטן. הטענה הרווחת כיום היא שעל המותג ליצור קשר רגשי עם הצרכן משום שזהו קשר חזק ולטווח ארוך. המערכות הרגשיות גופניות נוצר הקשר, מצמיחות מכירות טובות יותר מהמתחרים.

להניח את החלומות העסקיים על סטנד

הקונספט של מיתוג מקרטון עובד בדיוק על העניין הזה: עבור רבים מאיתנו מדובר בפרסומות על אריזות אולם התחום רחב הרבה יותר מכך. מדובר במגוון של מוצרים העשויים קרטון ומיועדים לקידום מוצר/מותג ספציפי. לדוגמא, מעמדים מקרטון המעוצבים בצבעי המוצר או בצבעים המשלימים את עיצוב המוצר.

עם המעמדים ניתן לשלב מה שרוצים. אפשר להניח שם את המוצר עצמו – לדוגמא מותג פסטה על סטנד המשתלב בצבעיו עם שקית הפסטה.

בקבוקי משקה פופולרים על משטח הנחתה

דוגמא נוספת למיתוג מוצרים בעזרת קרטון היא יצירת מבנים המעבירים את מסר המותג בדרך דינמית ויצירתית. לדוגמא, בקבוק משקה פופולרי בגובה אדם המונח באולם תצוגה או על רכב מסחרי המסתובב איתו ברחבי העיר.

דוגמא נוספת המשלבת יצירתיות היא הלבשת צבעי המותג ועיצובו על צורה ומבנה שאת מה שהם מסמלים אנחנו רוצים להלביש על המותג.

מיתוג מקרטון – אין גבול ליצירתיות

האמת היא שניתן למתג כמעט כל דבר בעזרת קרטון וכמעט בכל דרך אפשרית: מבנים מכל סוג, סטנדים, שערים המובילים אל מתחם המוצג, מיצבים המעבירים את המסר של המותג ועוד ועוד. היצירתיות כאן היא שם המשחק. הקרטון הוא חומר שניתן לשחק איתו ולעצב אותו כמעט בכל דרך. פשוט צריך לשחרר את המחשבה ולתת דרור למעצב החבוי בתוכנו.

מוצרי התצוגה שלנו

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image2
  • image
  • image
  • image
  • image