כובשי מדף

אחת התכונות המשותפות לבני אדם באשר הם היא התגובה הכמעט אינסטינקטיבית לשוני ויזואלי. בני אדם יבחינו בצבע ורוד בין הרבה חפצים כחולים, במרובע בין חפצים עגולים ובמה שבולט יחסית לחפצים שקועים. ואולם ההבחנה היא רק השלב הראשון – הנטייה של מרבית האנשים הוא גם להעדיף את יוצא הדופן על פני השגרתי והבנאלי. זהו בדיוק העיקרון שעל פיו פועלים כובשי מדף.

מומחים לפרסום מצאו דרך אלגנטית ומעניינת לבדל מוצר אחד ממוצרים אחרים, דומים או אפילו זהים לו לחלוטין. הם אינם מבצעים שינוי קרדינאלי במוצר או במראה שלו, אלא מוסיפים מתקן כל שהוא למדף שעליו מוצבים המוצרים, באופן שמבליט אותם ומעצים את המראה הייחודי שלהם.

כובש מדף בחנות למוצרי תינוקות

מה זה בכלל כובשי מדף

ההסבר למהותו של המוצר המעניין הזה ולתפקיד השיווקי ההולך ותופס חשיבות ניתן, בחלקו, כבר בתחילת המאמר. המתקן כאמור הוא מתקן העשוי בדרך כלל מפלסטיק או מחומרים דומים, הוא מתלבש על המדף בקלות ובאלגנטיות וגורם לשני דברים: ראשית – המדף מובלט כלפי חוץ ושובר את הקו האחיד של המדפים על הקיר או בתוך מקררי התצוגה של החנום, אם קיימים כאלה. שנית – הצבעים של המתקן המעניין הזה מבטיחים שהרבה מאוד מבטים יופנו אליו ואל המוצרים שעליו.

ניתן להשתמש בשיטת הפרסום המעניינת והאיכותית הזאת בכל מקרה שבו כמות גדולה של מוצרים דומים או זהים מונחים באותה הסביבה, וזה בדיוק הדבר שרשתות וחנויות גדולות נוהגות לעשות. מצד אחד, הדבר מקל על הקונים להתמצא ולהגיע לסוג המוצר שהם מחפשים אבל מצד שני מוצרים של חברות שלא השכילו לכבוש להם שטח מדף מספיק נבלעים בין שאר המוצרים.

כובשי מדף נועד בדיוק עבור המוצרים שעלולים "להיבלע", מדגיש אותם ומייחד אותם. כאמור, מוצר הפרסום המעניין הזה אכן עובד, תוך שהוא משתמש בנטייה הטבעית של כל אחד להעדיף מה שבולט ויוצא דופן.

חברת פיק פונג מתמחה בייצור והדפסה של מוצרי פרסום הכוללים מדפים מעוצבים, מתקני תצוגה ומערכות תצוגה. בין שאר המוצרים שלה ניתן למנות גם כובשי מדף מעוצבים ואיכותיים המגדילים את המכירות. צרו קשר בהקדם ותוכלו להיחשף לאמצעים שונים המיועדים לקידום המכירות.

מוצרי התצוגה שלנו

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image2
  • image
  • image