דוכני מכירה

בכל חנות או בית עסק לממכר מוצרים, החל מהפיצוצייה השכונתית שליד ביתכם וכלה בחנות יוקרה בקניון הקרוב לביתכם, מסודרים המוצרים על גבי דוכני מכירה שמטרתם לבדל את המוצרים, למשוך את תשומת לב הקונים ולהתבלט ברמת מיתוג מקצועית ומקורית על מנת לשווק את המוצרים בצורה הטובה ביותר. כאשר מדובר בעסקים שנקודות המכירה שלהם הן קבועות, בעלי עסקים רבים משתמשים בדוכן נייד או דוכן מתקפל. עיצוב דוכן מכירה זה פרמטר חשוב בהצלחת המוצרים והעסק בזירת המכירה.

דוכן קידום מכירות – סוף מעשה במחשבה תחילה

כאשר מעצבים דוכן מכירות, יש לזכור שאין מדובר בסתם אביזר ניטראלי, אלא בכלי שיווקי מהמדרגה הראשונה; ככלות הכול, המטרה הסופית היא הגדלת היקף המכירות של המוצרים השונים בבית העסק ולפיכך יש להשקיע מחשבה מדוקדקת בכל פרט ופרט, החל מאופן סידור המוצרים וכלה במיקום המדפים וגובהם, כך שיהיו נוחים לגישה עבור הצרכן ובעל העסק כאחד ויהוו מעין עזר משיכה ויזואלי שיגרום לצרכן לרצות ולקנות את המוצרים.

עיצוב דוכני מכירה – לכל סיבה יש תוצאה

בעבר, נהגו רוב בעלי החנויות, גדולות כקטנות, לאחסן ולסדר את המוצרים שלהם על מדפים, מבלי לתת תשומת לב מיוחדת להשפעה או לחוסר ההשפעה שיש למערך שכזה על הרווחיות והיקף המכירות של המוצרים. כיום, בעידן השיווקי והמיתוגי שבו אנו חיים, עיצוב דלפקי מכירות הוא נדבך חשוב בשרשרת השיווק של מוצרים שונים -- דבר שמשפיע ישירות ובאופן גורף על היקף הצריכה של המוצרים על ידי הקונים.

גולת הכותרת של המיתוג והאפיון של אביזר זה כרוכה בגודל, בצבע, בשכלול וכמובן בעבודת ההדפסה שכוללת את שם החברה, המוצר והלוגו של החברה או בקיצור - עיצוב הדוכנים. כולכם מכירים את הרגשת הרענון והצימאון שתוקפת אתכם למראה בקבוקי השתייה הקלה הניצבים בגאווה כשמעליהם מתנוססים השם והלוגו של חברת המשקאות. בבואנו לעצב אביזר זה יש לוודא שעבודת ההדפסה תהיה ללא דופי למען ייצוג המוצרים בצורה המחמיאה ביותר.

חברת פיק פונג מתמחה בתחום ההדפסה בפורמט רחב. טכניקת הדפסה זו הינה דיגיטלית ומאפשרת העברה של הדפסה חדה ואיכותית היישר ממסך המחשב שלכם על גבי חומרים שונים שפעם אי אפשר היה להדפיס על גביהם. חברת פיק פונג עושה שימוש בלעדי במכונות הדפוס של חברת HP הבינלאומית, כולל כמובן הדפסות של לוגואים, סלוגנים וכיתוב על גבי דוכני מכירה.